01 de desembre 2010

Desídia?

Fa 5 (CINC!!) mesos que es van començar a instal•lar els fanals de la Rambla de la Muntanya i encara no funcionen, i els antics postes de la llum romanen en mig de dos passos de vianants. Vull creure que hi ha poderosíssimes raons tècniques, i no que algú senzillament ho ha oblidat, o que al responsable de tto això li rellisca terminar be o malament la seva feina.

Fa gairebé tres mesos que les obres van terminar, però encara no s’ha plantat cap arbre. Vull creure que hi ha poderosíssimes raons de jardineria per no haver-ho fet ja.

Però pel que no puc imaginar cap explicació és pel fet de que, desprès d’una millora que es suposa destinada als vianants, encara haguem de baixar de la vorera ja que cada dia passa el que es veu a la foto (al mateix espai del carrer que es denúncia en un post anterior d’aquest bloc). I ara sí, no puc deixar de pensar que al responsable de d’urbanisme del barri se li en fot que el carrer es torni a deteriorar per manca de protecció de les voreres a la invasió dels cotxes.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Estoy de acuerdo. Hoy domingo la acera está llena de coches mal aparcados. Y en el pasaje Llivia, donde las cosas se hicieron bien en su dia, no hay ni uin solo coche encima de la acera porque no pueden. ¿Hemos empeorado en la forma de hacer las calles?

Anònim ha dit...

Pues os han hecho caso, porque ya han puesto unos pivotes. Pero casi que no deis ideas, pues lo que allí tocaba era un árbol. Son unos chapuzas, y ahora se han dado cuenta de que han dejado un gran hueco y lo llenan con pivotes. No se que pasa en este distrito, en Nou Barris, cuando arreglan una calle lo hacen en serio, cuidando los detalles, pero aauí...

Anònim ha dit...

AQUÍ SI SE PUEDE....

Si no encuentra donde dejar su coche, venga a visitar la Rambla de la Muntanya. ¡Aquí sí se puede!
Aparque su coche, furgoneta, camión, autocar, lo que quiera. No tendrá multas ni apercibimientos, y encima buenas aceras, completamente nuevas lo están esperando. Esperamos su visita. Otros ya lo están disfrutando!!!.

Anònim ha dit...

I on collons s'ha de deixar el cotxe si no?. Sembla que tenir un cotxe sembla qüestió de riquessa, quan molts l'hem de fer servir per anar a treballar. Quants aparcaments s'han tret del barri?. Paguem zona verda i no 'hi ha ni prous llocs. Cada dia es necessari més de mitja hora per trobar un aparcament. I s'ha d'acabar aparcant malament i amb por a la grua. Ja 'hi ha prou !.

Anònim ha dit...

Pues en ningún caso encima de la acera. Yo me doy unas cuantas vueltas, e incluso aparco en la zona del Hospital de San Pablo, que me queda un poco lejos. Pero no encima de la acera.
Esos sí, al ayuntamiento no le costaría nada acondicionar el solar de Escornalbou-Renaixença para que se pueda aprcar. Sólo hay que aplanar el terreno mientras no se haga la zona verde, y nos harían un gran favor a todos.